| Vis forrige Emne :: Vis næste Emne |
| Forfatter |
Besked |
M&S
Indmeld: 03 Mar 2010 Indlæg: 1
|
Skrevet: Ons Mar 03, 2010 11:45 Emne:: 2-vær. fremlejes på Daniakollegiet/Two-room flat for sublet |
|
|
Hej allesammen,
Vi bor i nr. 17, 3. sal, lejl.6 på Daniakollegiet og vil fremleje lejligheden (2-værelses) fra juli 2010 og halvandet år frem. Dvs. til jan 2012.
Grunden er at vi skal ud og rejse.
Huslejen er ca. 4000 kr. efter at der er fratrukket 709 kroner i boligstøtte. Derudover kommer aconto vand og el.
Nogen der er kunne være interesseret eller kender nogen der er?
Mobilnummer er 20951695 eller 42446699 - bare ring eller skriv!
E-mail: maiken_sorensen@hotmail.com
Mvh. Maiken & Stefan.
Hello everybody,
We are a couple who live in a two-room flat at Daniakollegiet, and we want to sublet this apartment for a 1½ year period, from July 2010 to January 2012, because we are going abroad.
The rent is about 4000 kr. when the rent subsidy (709 kr.) is subtracted. In addition you have to pay for water and electricity.
Are you interested or do you know anybody who is?
Phone number: 20951695 or 42446699 - just call or send a message!
E-mail: maiken_sorensen@hotmail.com
- Maiken & Stefan. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tue
Indmeld: 21 Okt 2006 Indlæg: 14 Geografisk sted: Dania
|
Skrevet: Man Mar 08, 2010 12:06 Emne:: |
|
|
Hej Overboer,
Jeg har skrevet en sms. Kort fortalt er lillesøster og kæreste interesseret.
Mvh
Tue |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
msn
Indmeld: 24 Mar 2007 Indlæg: 16
|
Skrevet: Man Mar 15, 2010 12:06 Emne:: |
|
|
| Har i snakket med kollegiekontoret om i godt kan det? Jeg fremlejede nemlig min lejlighed da jeg var på et studieophold i udlandet i et semester. Da jeg gerne ville rejse, ville jeg egentligt også gerne have fremlejet værelset i sommeren. Det ville Kollegiekontoret dog ikke gå med til, fordi det ikke var i det tidsrum jeg var indskrevet på det udenlandske universitet. Så hvis jeg var jer ville nok jeg nok lige forhøre mig hos dem, så i ikke kommer til at lave nogle aftaler med en fremlejer i ikke kan holde. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|